Customers

Ontdek meer

Optimale klantervaring

Customers

Hoe helpen digitale middelen in het verwezenlijken van een optimale klantervaring? Uitgebreide inzichten zijn van groot belang voor organisaties om hun klant te kunnen bereiken en om hen te voorzien van een ultieme klantervaring. Oplossingen op basis van Big Data bieden hierin uitkomst door organisaties een 360° beeld van hun klant te geven. Ook wordt met Machine Learning zeer nauwkeurig voorspelt welke voorraad aangehouden moet worden of welke effect promoties hebben in een bepaalde regio of periode.

Een ander voorbeeld van ‘customer focused’ digitale transformatie is de verkorting van de doorlooptijd van klantvragen. Zo hebben verzekeraars met procesautomatisering het ‘claim-tot-uitbetaling’ proces teruggebracht van weken naar minuten.

De beleving van jouw klant moet centraal staan in de Digitale Transformatie. Digitale technologieën stellen organisaties in staat beter aan de wensen van de klant te voldoen. Snelheid, kwaliteit en veiligheid van diensten en producten staan hierin voorop.

Jouw klant in het midden plaatsen van digitale innovatie is van belang om jouw markt goed te bedienen. In onze multidisciplinaire Digital Innovation Workshops zetten wij de eindgebruiker centraal.

Design Thinking Session.

Digital Innovation Workshop

Meer over

Inzicht

360º  beeld

reductie doorlooptijd

Kwaliteit

Digital Business Innovation & Transformation

People & Organization

Operations

New Business Models