Gamification

Bij gamification wordt er gebruik gemaakt van gametechnieken (spelelementen) in een niet-game omgeving om activiteiten van medewerkers en klanten aangenamer te maken. Werknemers willen een werkomgeving die hen uitdaagt, autonomie geeft en hen tot delen en samenwerken brengt. Door het inzetten van gamification worden gebruikers meer gemotiveerd en zullen zij een intensere beleving ervaren van de digitale omgeving.

Gebruikers raken door middel van gamification meer en intensiever betrokken bij activiteiten, waardoor kennis en informatie makkelijker en beter overgedragen wordt. Veel organisaties willen gamification toepassen, maar door gebrek aan inzicht worden deze projecten vaak niet doorgevoerd.

Onepoint ontwerpt en implementeert alle soorten oplossingen en applicatie ecosystemen voor uw organisatie om gamification te realiseren: Sociale platformen (gebaseerd op CRS technologie), mobiele applicatieontwikkeling (native en hybrid), SaaS oplossingen of Quiz type, integratie van of publishing solutions bij serious gaming. Onepoint stelt ondernemingen in staat kennis te nemen van gamification door een meerderheidsbelang te nemen in het bedrijf Trexir. Dit gebeurt in een cultuur van innovatie waarmee wij klanten extra toegevoegde waarde kunnen leveren bij onze diensten. Onepoint en Trixir zijn gespecialiseerd in gamification. Deze platformen dienen gebruikers met al 30 miljoen geraadpleegde bladzijden per maand, waardoor wij bedrijven meer concurrentievermogen geven.

Meer informatie?