Onepoint levert digitale transformatiediensten met Real-Time Analytics van Martello

Contact

Savision iQ oplossing

Onepoint levert digitale transformatiediensten met Real-Time Analytics van Martello

Werelwijde IT dienstverlener consolideert de gegevens van meerdere systemen in een enkel real-time management overzicht met Martello’s Savision iQ, in een driejarige overeenkomst.

Ottawa, Canada (juli 16, 2019) – Martello Technologies Group Inc., (“Martello” of het “Bedrijf”) (TSXV: MTLO), een toonaangevende leverancier van oplossingen die inzicht en controle bieden over complexe IT-omgevingen, kondigt vandaag aan dat zij met onepoint, een wereldwijde ITdienstverlener die digitale transformatie-oplossingen en Managed Services levert, een driejarige overeenkomst heeft gesloten ten behoeve van het leveren en implementeren van Martello’s Savision iQ.

Onepoint heeft voor Martello gekozen omdat de SavisioniQ oplossing in staat is de gegevens uit meerdere systemen te consolideren en te presenteren in één overzicht dat real-time wordt bijgewerkt. Dit helpt onepoint om het niveau van de dienstverlening naar hun klanten continu te monitoren en te verbeteren.

Digitale transformatie stelt de klanten van onepoint over de hele wereld in staat om overal efficiënt te werken én vereist dat cloud gehoste applicaties en diensten altijd beschikbaar en betrouwbaar zijn. Het bedrijf heeft service level agreements met klanten afgesloten waarin is vastgelegd wat de prestatie-indicatoren en kwaliteitseisen zijn van de te leveren diensten. Onepoint, waar wereldwijd meer dan 2.500 mensen werkzaam zijn, maakt gebruik van verschillende tools om deze doelstellingen te bereiken, waaronder PRTG, Microsoft System Center Operations Manager (SCOM), TOPdesk en VMWare. Martello consolideert de kritische gegevens van elk van deze systemen en presenteert deze in één overzicht, waarbij deze gegevens real-time worden bijgewerkt.

“De Savision iQ oplossing voegt veel waarde toe aan onze activiteiten en stelt ons in staat om op serviceniveau onze prestaties te monitoren”, aldus René Eijgenhuijsen, Service Delivery Manager bij onepoint NL. “Het real-time inzichtelijk maken van onze service level performance, 24 uur per dag en 7 dagen per week, vanuit één dashboard, bespaart ons veel tijd en verbetert de kwaliteit van de dienstverlening die wij onze klanten leveren”.

“Wij begrijpen het cruciale belang van uptime voor alle diensten en applicaties die bedrijven vandaag de dag nodig hebben”, zegt John Proctor, President en CEO van Martello. “iQ geeft Managed Services Providers zoals onepoint, middels een zogenaamd single pane of glass, een krachtig instrument in handen om zeer betrouwbare prestaties te leveren aan hun klanten”. Martello’s oplossingen zijn alom geprezen in de industrie. In september 2018 ontving Martello een Frost & Sullivan Leadership Award voor NPM (Network Performance Management) en werd het bedrijf op nummer 28 van Ottawa’s Fastest Growing Company op de Growth 500-lijst van snelst groeiende bedrijven in Canada geplaatst. In juni 2019 werd Martello voor het tweede achtereenvolgende jaar erkend op de alom gerespecteerde Branham300-lijst van Canada’s top ICT-bedrijven (informatie- en communicatietechnologie). Het bedrijf heeft haar portfolio aan oplossingen uitgebreid door verschillende overnames en heeft onlangs een business update gegeven over de markt- en kanaaluitbreiding, productinnovatie, overnames en activiteiten op de kapitaalmarkt.

Over Martello Technologies Group
Martello Technologies Group Inc. (TSXV: MTLO) is een technologiebedrijf dat inzicht en controle biedt over complexe IT-infrastructuren. Het bedrijf ontwikkelt producten en oplossingen die de prestaties van real-time applicaties op netwerken bewaken, beheren en optimaliseren, terwijl het IT-teams en dienstverleners controle en zichtbaarheid geeft over hun volledige ITinfrastructuur. Martello’s producten omvatten SD-WAN-technologie, network performance management oplossingen en IT Analytics software. Martello Technologies Group is een naamloze vennootschap met hoofdkantoor in Ottawa, Canada en kantoren in Montreal, Amsterdam, Parijs, Dallas en New York. Meer informatie over Martello Technologies Group vindt u hier.

Over Onepoint
Elke organisatie wil zich volledig kunnen richten op de kernactiviteiten van haar organisatie. Wij ondersteunen onze klanten met Managed Services op het gebied van Public Cloud, on-premise infrastructuren, werkplek en Cyber Security. Dit stelt ons in staat om flexibiliteit te bieden, wat resulteert in een efficiënte dienstverlening, lagere kosten en optimalisatie van de core business.

Onepoint, waar inmiddels meer dan 2500 mensen werkzaam zijn, is uitgegroeid tot een van de belangrijkste spelers op het gebied van digitale transformatie. De expertise van onepoint ligt in het vermogen om veranderingen te ontwerpen en te sturen, met op maat gemaakte tools voor haar klanten binnen diverse sectoren. Vorig jaar is onepoint NL uitgeroepen tot de nummer 1 challenger op het gebied van digitale transformatie uit onderzoek van IT-partner Preference Research. Onepoint is een groeiende organisatie die wordt gevoed door de behoeften van haar digitale advies- en serviceklanten. Bezoek onepoint hier.