Onepoint NL versterkt management met vijf nieuwe aanstellingen

Management aanstellingen

Onepoint NL versterkt management met vijf nieuwe aanstellingen

Amsterdam – Onepoint Nederland heeft Olaf Ouwens tot Commercieel directeur, Valentino Westrate tot Operations Director, Vincent Villerius tot Technology Officer, René Eijgenhuijsen tot Leader Service Management en Martijn Strasters tot Lead Managed Services aangesteld.

Onepoint Nederland, onderdeel van groupe onepoint en belangrijke speler op het gebied van digitale transformatie, heeft vijf nieuwe executives aangesteld binnen het management.  Door de enorme groei die onepoint Nederland heeft doorgemaakt op het gebied van Managed Services, Projecten en personeel is er behoefte aan verandering en focus.

Managing Director onepoint Nederland, Peter-Paul Feijen licht toe: “Om onze groei te continueren en onze ambitie verder te realiseren binnen onepoint Nederland zijn deze aanstellingen doorgevoerd. Olaf, Valentino, Vincent, René en Martijn zijn fantastische toevoegingen aan het management voor onepoint NL en zullen een grote impact hebben op het bedrijf. Alle vijf hebben de vastberaden ambitie en een innovatieve benadering van hun expertisegebieden.” Onepoint is klaar voor verdieping en gaat dit realiseren door continue aandacht op processen en dienstverlening, waarbij onze relaties altijd centraal staan.

Olaf Ouwens is gezien zijn achtergrond en kennis de aangewezen persoon om de rol als commercieel directeur Nederland op zich te nemen. Olaf was hiervoor Director Channel & Accounts. Valentino Westrate zal als Operations Director van onepoint Nederland verantwoordelijk zijn voor het verder optimaliseren van de kwaliteit van de dienstverlening en het aansturen van de Managed Services en Projectorganisatie. Vincent is aangesteld als Technology Officer om de technologie strategie van onepoint NL verder vorm te geven. Daarnaast draagt hij verantwoordelijkheid voor de architectuur methodologie en het aansturen van architecten binnen onepoint NL. René draagt zorg voor het Service Delivery proces van onepoint NL en streeft naar continue verbetering van de geleverde diensten binnen dit proces. Martijn Strasters is verantwoordelijk voor het voortzetten en optimaliseren van de groei van Managed Services.

Over onepoint

Onepoint, dat inmiddels meer dan 2300 medewerkers in dienst heeft, is uitgegroeid tot een van de belangrijkste spelers op het gebied van de digitale transformatie. Onepoint is van origine een Frans bedrijf dat zich in 2002 in Parijs heeft gevestigd en zich vervolgens snel heeft verspreid over de hele wereld. Onepoint NL biedt Managed Services, Projecten en Professional Services aan op cloud, werkplek, cyber security en digitale oplossingen. Om de komende jaren te blijven groeien, moeten wij onze diensten continu blijven vernieuwen in deze snel veranderende wereld. Dat betekent dat wij de markt van onze klanten altijd in de gaten houden en de nieuwste technologieën kunnen aanbieden.