Retail

Vooruitgang in én toegang tot technologie heeft het klantgedrag in de loop der jaren veranderd. De Retail sector gaat momenteel door een complexe periode vanwege de verkoop via meerdere kanalen, hogere kosten en een toename in het gebruik van mobiele technologie. Technologie is een fantastische katalysator om deze business te optimaliseren en meer competitief te maken, maar deze transformatie heeft ook impact op de gehele structuur van een onderneming. Onepoint gelooft in de kracht van innovatie in de Retail sector. Wij bieden ondersteuning en op maat gemaakte pragmatische oplossingen voor elke uitdaging. Onepoint positioneert zichzelf door actief te luisteren naar onze klanten, waardoor wij organisaties kunnen steunen bij de transformatie naar onder andere het omnichannel.

Omnichannel georiënteerde Supply Chain

Ondersteuning

voor Omnichannel transformatie van Infrastructuur en businesslijnen (impact analyse, change management en actieplannen)

Monitoring retail markt

vergelijkbaar met andere Europese retailers

Agile digitaal service center

Klant analyse en kennisdatabase

hoe deze data te gebruiken voor de business.

50 consultants

400 % groei in 3 jaar

Deelname NRP en The Retail Show

Constante evolutie en innovatie binnen de retail sector

Meer informatie?